Категорії
Збройні Сили України і військовий стан Бібліотечка нотаріуса Бібліотечка поліцейського Навчальні посібники для підготовки до іспитів студентів вищих навчальних закладів

Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах : монографія

  • Код товару: 032338

220.00 грн.

  • Автор: Біловодська О. А.
  • Год издания: 2019
  • Количество страниц: 234
  • Бумага: офсет
  • Переплет: Мягкий
  • Язык: Украинский
  • Формат книги: А 5
  • ISBN: 978-6117-673-690-

Анотація

У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні засади управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах. Значної уваги приділено розгляду концептуальних засад розподілу продукції в системі управління підприємством. Викладено підходи до формування маркетингових каналів із позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до поетапного вибору та управління маркетинговими каналами інноваційної продукції промислових підприємств. Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців та науковців у галузі маркетингу інновацій, управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Гарантія

Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду

Доставка/Оплата

Самовивіз: Ви можете забрати цей товар самостійно з Нової Пошти за тарифами перевізника, Кур'єр: Ми доставимо цей товар кур'єром служби доставки Нова пошта за тарифами перевізника