Категорії
Збройні Сили України і військовий стан Бібліотечка нотаріуса Бібліотечка поліцейського Навчальні посібники для підготовки до іспитів студентів вищих навчальних закладів

Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств

  • Код товару: 032573

300.00 грн.

  • Автор: Біловодська О.А.
  • Год издания: 2019
  • Количество страниц: 462
  • Бумага: офсет
  • Переплет: Мягкий
  • Язык: Украинский
  • Формат книги: А5
  • ISBN: 978-617-673-763-6

Анотація

У монографії висвітлено теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Сформовано концептуальні засади розподілу продукції на ринку інновацій. Викладено теоретико-методологічні підходи до управління каналами з позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до управління товарним рухом та оцінки ефективності управління розподілом інноваційної продукції. Монографія буде корисною для фахівців і науковців у галузі маркетингу, логістики та інноваційного менеджменту; спеціалістів відділів маркетингу і збуту, логістики на підприємствах промислового комплексу, організацій та установ, пов’язаних із господарчою сферою; викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів – усіх, хто цікавиться поглибленим вивченням актуальних питань економічного розвитку сучасних підприємств у контексті їх інноваційно спрямованого управління та дистрибуції інноваційної продукції.

Гарантія

Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду

Доставка/Оплата

Самовивіз: Ви можете забрати цей товар самостійно з Нової Пошти за тарифами перевізника, Кур'єр: Ми доставимо цей товар кур'єром служби доставки Нова пошта за тарифами перевізника