Категорії
Збройні Сили України і військовий стан Бібліотечка нотаріуса Бібліотечка поліцейського Навчальні посібники для підготовки до іспитів студентів вищих навчальних закладів

Маркетингова цінова політика

  • Код товару: 025737

230.00 грн.

  • Автор: Окландер М. А., Чукурна О. П.
  • Год издания: 2020
  • Количество страниц: 284
  • Бумага: офсет
  • Переплет: Мягкий
  • Язык: Украинский
  • Формат книги: А5
  • ISBN: 978-611-01-1885-9

Анотація

У підручнику запропоновано теоретичні та методичні засади маркетингової цінової політики. Сформовано методологію оцінки впливу основних чинників на процес ціноутворення. Розглянуто математичні методи, які дозволяють оптимізувати ціни, визначити еластичність попиту від ціни, виявити вплив ціни на прибуток. Розкрито прямий та непрямий вплив держаного регулювання ціноутворення. Показано значення антиінфляційної політики держави. Розглянуто світовий досвід державного регулювання ціноутворення. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Гарантія

Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду

Доставка/Оплата

Самовивіз: Ви можете забрати цей товар самостійно з Нової Пошти за тарифами перевізника, Кур'єр: Ми доставимо цей товар кур'єром служби доставки Нова пошта за тарифами перевізника