Соціальний рекординг. Довідник медіа-адвоката з основами музичної та юридичної журналістики (арт: 029628)

Соціальний рекординг. Довідник медіа-адвоката з основами музичної та юридичної журналістики
160.00 грн.
Специфікація
Артикул: 029628
Автор Синєокий О.В.
Анотація представленому довіднику пропонується розроблена автором за новим форматом терміносистема музичного рекордингу як складного соціально - комунікаційного явища. Довідник містить систематизоване зібрання визначень основних та додаткових понять з індустрії рекордингу. Разом із тим, загальнодоступні відомості та базові положення з теорії соціальних комунікацій, журналістикознавства, музикознавства, практики звукозапису, адвокатської діяльності й авторського та інформаційного права зведено до мінімуму. Видання може бути використано як спеціальне доповнення до існуючого значного масиву літератури з відповідної проблематики. Основну увагу приділено ексклюзивному висвітленню раніше недоступної інформації з історії, теорії та практики соціального рекордингу й музичного звукозапису як його провідної частини. Автором систематизовано унікальні відомості щодо окремих музичних напрямків, ультра - раритетних фірм грамзапису, лейблів, студій музичного звукозапису й інших рекордингових інституцій різних країн. З метою апробації та закріплення матеріалу в якості доповнення пропонується вперше розроблений автором проект спецкурсу «Юридична журналістика» для студентів юридичних факультетів і факультетів журналістики (витяг з програми), де окрема увага відводиться правовим основам журналістської діяльності, актуальним проблемам медіа - права та інформаційно - правовим аспектам продюсерської діяльності в індустрії рекордингу. Для вчених і фахівців з соціальної комунікації, шоу - бізнесу та захисту авторських прав, істориків, мистецтвознавців, соціологів, журналістів, медіа - юристів, адвокатів, музичних продюсерів, ді - джеїв, викладачів і студентів навчальних закладів за відповідним фахом («правознавство», «журналістика», «медіа - комунікації», «мистецтвознавство», «культурологія»), а також широкого кола читачів - філофоністов, які цікавляться питаннями теорії й історії рок - музики, звукозапису і мас - медіа.
Обкладинка м'яка
Рік видання 2014
Сторінок 365
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо