• 044-223-57-12
  • (066) 511-83-77 (066) 511-83-77
  • (098) 764-34-46 (098) 764-34-46
  • gkasty
  • info@cul.com.ua

Соціальна реклама в контексті дизайну (арт: 029687)

Соціальна реклама в контексті дизайну
180.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 029687
Автор Скляренко Н.В.
Анотація Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної рекла- ми з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн». Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває пред- метно-тематичну спрямованість та об’єкти соціальної реклами, її художньо-компо- зиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність. Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділе- но увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини. Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних за- кладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайне- рам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам
Обкладинка м'яка
Рік видання 2014
Сторінок 234
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо