Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика.Монографія.(мяка) (арт: 026767)

Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика.Монографія.(мяка)
55.00 грн.
Специфікація
Артикул: 026767
Автор Забуранна Л.В.
Анотація Монографія присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних питань формування інтегрованих маркетинговнх комунікацій туристичних підприємств. Визначено місце маркетингових комунікацій у системі маркетингу підприємства та адаптовано елементи комплексу маркетингу и7Рs та основні блоки плану інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств (стратегічний, тактичний, операційний) до застосування на туристичних підприємствах. В монографії досліджено стан, динаміку та конюнктуру ринку туристичних послуг, грунтовно проаналізовано комунікаційну політику та фінансово-господарську діяльність туроператорів та виявлено фактори зміни ефективності діяльності туристичних підприємств. Побудовано економіко — організаційний механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств. Монографія містить методичний підхід до оцінки ефективності застосування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності провідних туроператорів на основі інтегральної оцінки. Вдосконалено побудову рейтингової інтегральної оцінки туристичних підприємств та визначено напрями її застосування. Розроблено раціональну структуру витрат туристичних підприємств на маркетингові комунікації, яка спрямована на підвищення обсягів продажу туристичного продукту та покращення фінансових результатів туроператорів. Монографія призначена для науковців, викладачів, аспірантів, студентів та керівників туристичних підприємств. Може бути використана при викладанні дисциплін: Маркетингова політика комунікацій, Маркетинг, Менеджмент туризму, Стратегічне управління підприємством.
Рік видання 2012
Сторінок 152
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо