Маркетинг туристичного бізнесу. Навчальний посібник. 2-ге видання (арт: 025864)

Маркетинг туристичного бізнесу. Навчальний посібник. 2-ге видання
145.00 грн.
Специфікація
Артикул: 025864
Автор Мунін Г.Б.
Анотація Даний підручник створений у звязку з підготовкою туристичної інфраструктури до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу «Євро~2012». У підручнику розглянуті теоретичні та методичні питання і принципи формування маркетингової діяльності в сфері туризму на основі маркетингової теорії і практики сучасного ведення бізнесу. Проаналізована поведінка споживача, та механізми розробки і прийняття рішень у туристичній сфері, доведена необхідність використання сучасних методів маркетингової стратегії. Навчальний посібник призначений для студентів та аспірантів, науковців та спеціалістів, що працюють в сфері управління, реклами, маркетингу, франчайзингу, колсалтингу та інвестицій в туристичний галузі. Підручник написаний згідио державно-освітнього стандарту та сучасиих вимог туристичного бізнесу в Україні і сприятиме підвишенню рівня обслуговування туристів.
Рік видання 2012
Сторінок 431
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо