Маркетинг технічних інновацій. Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (арт: 028285)

Маркетинг технічних інновацій. Навчальний посібник рекомендовано МОН України.
200.00 грн.
Специфікація
Артикул: 028285
Автор Ніколенко І.В.
Анотація Викладено джерела, сутність та структуру інноваційного процесу. Розглянуто питання інформаційного забезпечення інновацій, захисту і ліцензування обєктів інтелектуальної власності, основні засади трансферу технологій. Наведено концепцію та принципи маркетингової діяльності в інноваційному середовищі. Зазначено основні функції та задачі маркетингу інновацій у науковій і виробничій сферах. В посібнику дано методи і прийоми інноваційного менеджменту та управління ризиками. Приділено увагу забезпеченню якості інновацій, відбору і експертизі інноваційних проектів та оцінки їх ефективності. Призначений для студентів і магістрантів будівельних та загальноінженерних напрямів з дисципліни «Маркетинг технічних інновацій». Може бути корисним для спеціалістів, що займаються питаннями інформаційного забезпечення інновацій у виробництві, маркетингом та менеджментом інноваційних проектів. Зміст: ВСТУП. Розділ 1.ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙ. 1.1.Терміни та визначення. 1.2. Джерела інновацій. 1.3.Маркетинг інновацій. 1.4.Мета та задачі дисципліни. Контрольні запитання Розділ 2.ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС І ЙОГО СТРУКТУРА. 2.1.Класифікація, принципи та функції інновацій. 2.2.Інноваційний процес і його структура. 2.3.Життєвий цикл інновацій. Контрольні запитання. Розділ 3.ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙ. 3.1.Основні поняття і види інтелектуальної власності. 3.2.Авторське право у галузі культури та інформації. 3.3.Відкриття і винахід. 3.4.Корисні моделі та промислові зразки. 3.5.Знаки для товарів і послуг та географічні походження. 3.6.Топографії інтегральних мікросхем. 3.7.Захист прав інтелектуальної власності. 3.8.Ліцензування інтелектуальної і господарської діяльності. 3.9.Трансфер технологій. Контрольні запитання. Розділ 4.ПІДГОТОВКА ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ. 4.1.Пошук і вибір інноваційної ідеї. 4.2.Класифікація інноваційних проектів. 4.3.Життєвий цикл інноваційного проекту. 4.4.Вибір інноваційної стратегії. 4.5.Структура і зміст інноваційного проекту. Контрольні запитання. Розділ 5.ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГУ. 5.1.Суть, мета і поняття маркетингу. 5.2.Стани попиту і задачі маркетингу. 5.3.Принципи, види та типи маркетингу. 5.4.Концепції управління маркетингом. Контрольні запитання. Розділ 6.СИСТЕМА ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ МАРКЕТИНГУ. 6.1.Основні елементи та види маркетингу. 6.2.Принципи і функції маркетингу. 6.3.Організаційні структури служби маркетингу. Контрольні запитання Розділ 7.МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ. 7.1.Інновації, як чинник конкуренції. 7.2.Особливості маркетингу інновацій. 7.3.Цілі, функції, задачі маркетингу інновацій. 7.4.Аналіз ризиків в маркетингу інновацій. Контрольні запитання. Розділ 8.АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ІННОВАЦІЙ. 8.1.Фактори мікросередовища підприємства. 8.2.Фактори макросередовища підприємства. 8.3.Сегментація в маркетингу інновацій. 8.4.Позиціонування інноваційної продукції. Контрольні запитання. Розділ 9.ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. 9.1.Поняття інноваційного менеджменту. 9.2.Розвиток концепцій інноваційного менеджменту. 9.3.Цілі, завдання, функції інноваційного менеджменту. 9.4.Методи інноваційного менеджменту. 9.5.Прийоми інноваційного менеджменту. 9.6Керування ризиками. Контрольні запитання. Розділ 10.КЕРУВАННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ІННОВАЦІЙ. 10.1.Поняття якості. 10.2.Методи оцінки рівня якості. 10.3.Системи керування якістю. 10.4.Методи керування якістю. Контрольні запитання. Розділ 11.ВІДБІР, ЕКСПЕРТИЗА ИННОВАЦИОНЫХ ПРОЕКТІВ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙ. 11.1.Оцінка та відбір інноваційних проектів. 11.2.Експертиза інноваційних проектів. 11.3.Оцінка ефективності інноваційних проекті. 11.4.Оцінка ефективності інноваційної діяльності. Контрольні запитання. ГЛОСАРІЙ (термінологічний словник). ЛІТЕРАТУРА.
Обкладинка тверда
Рік видання 2013
Сторінок 406
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо