Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів.навчальний посібник.(тверда) (арт: 024854)

Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів.навчальний посібник.(тверда)
72.00 грн.
Специфікація
Артикул: 024854
Автор Вачевський М.В.
Анотація У навчальному посібнику викладено теоретичні і практичні основи маркетингу в обсязі, передбаченому навчальною програмою, відповідним курсом лекційних і практичних занять для учнів, які оволодівають професією висококваліфікованих робітників, що вирощують хліб, видобувають нафту і вугілля, плавлять сталь, зводять нові міста , нові машини й устаткування, створюють швейні вироби, забезпечують сферу послуг тих професій, якими завжди зацікавлена держава. Посібник призначений для учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів освіти, а також буде корисним для студентів бакалаврів, для фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.
Рік видання 2011
Сторінок 372
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо