Рекламний менеджмент. Підручник рекомендовано МОН України. (арт: 026744)

Рекламний менеджмент. Підручник рекомендовано МОН України.
215.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 026744
Автор Балабанова Л.В.
Анотація У підручнику розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами, наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, розкрито особливості рекламних досліджень ринку, планування рекламної діяльності, організації рекламної діяльності підприємства, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності. Особливу увагу приділено таким найбільш важливим аспектам рекламного менеджменту, як: планування, організація, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності. Для підготовки студентів та магістрантів з напрямку: 0502 “Менеджмент”, для перепідготовки керівників та спеціалістів підприємств. ISBN 978-611-01-0396-1
Обкладинка м'яка
Рік видання 2017
Сторінок 392
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо