Стратегічний маркетинг.Підручник затверджений МОН України.(мяка) (арт: 026754)

Стратегічний маркетинг.Підручник затверджений МОН України.(мяка)
260.00 грн.
Специфікація
Артикул: 026754
Автор Балабанова Л.В.
Анотація Підручник підготовлено з метою сприяння підвищенню усвідомленості суті та методології стратегічного маркетингу студентами економічних спеціальностей. Він також є практичним помічником у прийнятті стратегічних маркетингових рішень керівниками і спеціалістами підприємств. Зміст підручника «Стратегічний маркетинг» складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині «Методологічні основи стратегічного маркетингу» визначено сутність, a href=http://cityadspix.com/tsclick-LJQRILYP-PNLJQJUF?sa=newkeysa1=sa2=sa3=sa4=sa5=bt=20pt=9lt=2tl=1im=NDE1NS0wLTE0Mzk5MDIxMTItMTU3ODEwMjU%3Dfid=NDQ5NTg1NDE1kw=%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C target=_blank alt=tanuki.ru title=tanuki.ru style=роль/a і завдання стратегічного маркетингу, з’ясовано методику розробки стратегій сегментування і вибору цільового ринку, визначено підходи до розробки маркетингових стратегій диференціації і позиціонування. У другій частині «Портфельні і конкурентні маркетингові стратегії підприємства» опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу, з’ясовано підходи до розробки конкурентних маркетингових стратегій підприємства. У третій частині «Підтримуючі стратегії маркетингу підприємства та механізми їх реалізації» охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу, розглянуто маркетингові товарні, цінові, збутові, комунікаційні стратегії, визначено методику оцінки ефективності і вибору оптимальних стратегій маркетингу, умови їх успішного впровадження. Підручником можуть користуватися також магістранти, аспіранти, викладачі вищих на- вчальних закладів економічних спеціальностей, наукові співробітники, підприємці, керівники та спеціалісти підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного стратегічного маркетингу. ISBN 978-611-01-0387-9
Обкладинка м'яка
Рік видання 2012
Сторінок 612
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо