Реклама та стимулювання збуту.Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (арт: 021770)

Реклама та стимулювання збуту.Навчальний посібник рекомендовано МОН України.
120.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 021770
Автор Божкова В.В.
Анотація Актуалізація використання комунікаційних інструментів в Україні закономірна, адже підтверджена досвідом економічно розвинутих країн світу. Але, їх планування і застосування, особливо на вітчизняному ринку, потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують. Навчальний посібник може бути цікавим рекламістам, маркетологам, викладачам, аспірантам і студентам зі спеціальності «Маркетинг». ISBN 978-966-364-870-5
Рік видання 2017
Сторінок 200
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо