Планування маркетингу. Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (арт: 028344)

Планування маркетингу. Навчальний посібник рекомендовано МОН України.
160.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 028344
Автор Овєчкіна О.А.
Анотація У навчальному посібнику комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу як в оперативних умовах, так й в довгостроковій пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю. Навчальний посібник призначено для студентів всіх форм навчання економічних спеціальностей. Може бути корисним в практичній діяльності менеджменту всіх рівнів, осіб, відповідальних a href=http://cityadspix.com/tsclick-FQCMV9BV-KHEBQ71F?sa=newkeysa1=sa2=sa3=sa4=sa5=bt=20pt=9lt=2tl=1im=MTQ0MzUtMC0xNDM5OTAwNTE3LTEyMjM5OTI0fid=NDQ5NTg1NDE1kw=%D0%B7%D0%B0 target=_blank alt=platiza.ru title=platiza.ru style=за/a прийняття комплексних управлінських рішень, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України. УДК 339.138(075.8) ББК 65.18я-273 ISBN 978-617-673-202-0
Обкладинка м'яка
Рік видання 2013
Сторінок 352
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо