Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика. Підручник.(мяка) (арт: 027274)

Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика. Підручник.(мяка)
135.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 027274
Автор Мальська М.П.
Анотація У підручнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено суть, принципи, функції, структуру та форми міжнародного маркетингу у зв’язку із стадіями інтернаціоналізації діяльності підприємства. Приділено значну увагу технологіям дослідження міжнародного маркетингового оточення та зовнішнього конкурентного середовища, розкрито сучасні методи та підходи організації виходу підприємства на зарубіжні ринки та висвітлено організаційно-правові моделі його присутності на зовнішньому ринку. Представлено технологію ефективного формування та управління комплексом міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика), а також розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. У підручнику подано тестові та практичні a href=http://cityadspix.com/tsclick-FQCMV9BV-KHEBQ71F?sa=newkeysa1=sa2=sa3=sa4=sa5=bt=20pt=9lt=2tl=1im=MTQ0MzUtMC0xNDM5ODkzMDk4LTE0MTUzNTUyfid=NDQ5NTg1NDE1kw=%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F target=_blank alt=platiza.ru title=platiza.ru style=завдання/a з курсу “Міжнародний маркетинг” з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів міжнародної маркетингової діяльності. Призначено для студентів спеціальності 6050200 “Менеджмент організацій”, а також студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів та фахівців з туризму.
Обкладинка м'яка
Рік видання 2013
Сторінок 288
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо