Маркетинговий аудит. Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (арт: 029690)

Маркетинговий аудит. Навчальний посібник рекомендовано МОН України.
350.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 029690
Автор Корягіна С.В.
Анотація Розкрито сутність та зміст маркетингового аудиту. Визначено місце маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності підприємств. Розглянуто основи організації та методики маркетингового аудиту. Викладено методику проведення маркетингового аудиту за такими напрямами: аудит середовища маркетингу, аудит стратегії маркетингу, аудит організації та допоміжних систем маркетингу, аудит ефективності маркетингової діяльності, аудит складових маркетингу (товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства). Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований студентам, аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів економічного профілю, практичним працівникам, що навчаються або працюють у сфері маркетингу і маркетингового аудиту. УДК 658.8:657.6(075.8) ББК 65.290-2+65.053я73 ISBN 978-617-673-304-1
Обкладинка м'яка
Рік видання 2017
Сторінок 320
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо