Маркетингові дослідження. Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (арт: 029063)

Маркетингові дослідження. Навчальний посібник рекомендовано МОН України.
170.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 029063
Автор Полторак В.А.
Анотація У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито широке коло проблем, повязаних, із цілями і функціями маркетингових досліджень, загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо), дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій. Для студентів і викладачів напряму «Маркетинг» галузі знань «Економіка і підприємництво», а також студентів інших напрямів і спеціальностей, які вивчають дисципліну «Маркетингові дослідження» як вибіркову. Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів – практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами. УДК 339.138(075.8) ББК 65.290-2я73 ISBN 978-617-673-255-6
Обкладинка м'яка
Рік видання 2014
Сторінок 342
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо