Маркетинг. Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (тверда) (арт: 018884)

Маркетинг. Навчальний посібник рекомендовано МОН України. (тверда)
28.00 грн.
Специфікація
Артикул: 018884
Автор Гірченко Т.Д.
Анотація Навчальний посібник дозволяє читачам опанувати основи соціально-етичного маркетингу, зрозуміти його функції та інструментарій впливу на споживачів, виробити ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності, ознайомлює із процесом розробляння доцільного комплексу маркетингу на основі результатів дослідження, яка охоплює товарну, цінову, збутову та комунікаційну політики. Книга рекомендована студентам вищих навчальних закладів різних форм навчання економічного спрямування, спеціалістам у галузі маркетингу, підприємництва, керівникам фірм та фахівцям, чия діяльність передбачає застосування принципів маркетингу. ISBN 966-8347-46-3
Рік видання 2007
Сторінок 256
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо