Інтернет у маркетингу. Начальний посібник.(тверда) (арт: 024159)

Інтернет у маркетингу. Начальний посібник.(тверда)
220.00 грн.
Специфікація
Артикул: 024159
Автор Бойчук І.В.
Анотація У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.
Рік видання 2010
Сторінок 512
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо