Банківський маркетинг.Підручник затверджений МОН України.(тверда) (арт: 022172)

Банківський маркетинг.Підручник затверджений МОН України.(тверда)
300.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 022172
Автор Лютий І.О.
Анотація Підручник містить сучасні методи дослідження та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Сприяє ефективному вивченню сутності, цілей та засад маркетингу в банку, методів досліджень ринку банківських продуктів і послуг, освоєнню інструментів маркетингу в банківській діяльності. Дозволяє набути вміння реалізовувати системний підхід до розробки та реалізації маркетингової стратегії банку. Авторами приділено значну увагу питанням позиціонування та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику. Детально розглянуто аспекти організації маркетингу в банку, показники ефективності маркетингової діяльності. Викладення теоретичного матеріалу пов’язане з практичними завданнями аналітичного спрямування з використанням програмного забезпечення, прикладами діяльності сучасних комерційних банків України. Підручник призначений для студентів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів вузів, банкірів. ISBN 978-966-364-881-1
Рік видання 2010
Сторінок 775
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо