Основи рекреалогії (екон.-еколог. та маркетинговий аспект) (арт: 029736)

Основи рекреалогії (екон.-еколог. та маркетинговий аспект)
150.00 грн.
Переглянути зміст книги
Специфікація
Артикул: 029736
Автор Гродзинська І.О.
Анотація Навчальний посібник «Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)», спрямований на формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з основ рекреалогії, ефективного функціонування підприємств, які належать до сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми «зеленої» економіки. Розглядаються проблеми формування та функціонування територіальних рекреаційних систем, екологічної мережі в регіонах, рекреаційної інфраструктури, методи оцінки рекреаційних ресурсів, визначення соціально-економічної ефективності їх використання у сучасних умовах, маркетингові підходи щодо формування задоволеності споживачів рекреаційно-курортних послуг. Структура посібника побудовано за модульним курсом викладання навчальної дисципліни «Рекреалогія». Навчальний посібник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, фахівців сфери рекреаційно-туристичних послуг. УДК 338.48(075.8) ББК 75.81я73 ISBN 978-617-673-257-0
Обкладинка м'яка
Рік видання 2017
Сторінок 264
Тип Книга
Формат Книга
Відгуки

Написати відгук

Рекомендуємо